Assalamualaikum,

Terima kasih kerana sudi menyinggah di blog saya, disini sy ingin tekankn bhwa, cerita atau entry yg disediakan adalah sekadar untuk berkongsi bcoz sharing is caring dan tiada niat lgsung untuk mnyinggung mana2 pihak… maka dgn ini sy ingin memohon seribu kemaafan sekiranya ada bahasa yg terkasar, tercarut dan sbgnyer...

: selamat berjalan :

Friday, February 11, 2011

|| he's sick ||

salam sume,

sama mcm tajuk entry ak kt fasbook, "he's sick" . yup, die saket... ak sgt susah hati.. hanya tuhan sja yg tahu.. sbb die jarang saket, sbb die xske mkn ubt, sbb die mmg slalu ceria.. tp bila die saket, sume ceria tuh hilang.. hanya yg ade, muke yg ketat, suara yg tinggi, mood yg serabut.. tiada la kata2 manis, senyuman manis, gelak tawa.. aku cuba tok memahami die, tenangkn die, buat die ceria.. tp die xmahukn semua tuh! die ttp dgn pendiriannya yg saket itu.. aku cume risaukan kau.. aku cuma mahu berkongsi derita kau spaya kurang saket kau tu.. itu saja.. maafkan aku kalau aku mengganggu.. ak xberniat.. harapan aku cume semoga kau cepat sembuh.. kembali ceria sprti sediakala.. i miss dat moment dear.. really~ <3<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...