Assalamualaikum,

Terima kasih kerana sudi menyinggah di blog saya, disini sy ingin tekankn bhwa, cerita atau entry yg disediakan adalah sekadar untuk berkongsi bcoz sharing is caring dan tiada niat lgsung untuk mnyinggung mana2 pihak… maka dgn ini sy ingin memohon seribu kemaafan sekiranya ada bahasa yg terkasar, tercarut dan sbgnyer...

: selamat berjalan :

Saturday, February 12, 2011

|| cinta yang hangat ||


salam sume,

cinta, btol ke cinta ni bnar2 wujud?? cmne kita nk tau cinta tu cinta sebenar atau cinta maen2?? nth la, aku sendri pon xfaham pe sbnr mksd cinta, tp aku nk gk ade 'pakwe'. ye la, org lain ade pakwe aku pon nk ade gk... hihihi~
.
npe eh klu org tgh hangat brcinta die mcm lupa sume disekelilingnya??
.
npe eh klu org tgh hangat bercinta die mcm kne sumpah jd gile??
.
npe eh klu org tgh hangat bercinta die mcm lembu dicucukkn hidungnya??

aku sndri xde jwpn tu...even ak prnah alami saat bahagia bagai dunia ni kita yg punyer tp ak xpernah jd cmtu...aku xpernah melupakn mereka disekelilingku...aku xprnah terbang terlalu tinggi sbb aku tkot klu satu hari nnt aku akan jatuh, jatuh yg sakitnya xtertanggung oleh aku...xtau lah, mngkin aku xsedar ak ade jgk jd "gile" cmtu...tp seigt aku, aku msih waras dlm brcinta...atau mungkin cinta aku tu xseindah mereka yg jd "gile" sbb cinta...semoga mereka yg sedang bercnta akan kekal bahgia hingga akhir hayat mereka.

amin~~

the truely love
.
.



3 comments:

a z z a said...

ak pun xde pakwe mi...~

a z z a said...

cik azza like your post !
love ALLAH love RASULULLAH..~

mimi said...

huhuhu...terharu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...