Assalamualaikum,

Terima kasih kerana sudi menyinggah di blog saya, disini sy ingin tekankn bhwa, cerita atau entry yg disediakan adalah sekadar untuk berkongsi bcoz sharing is caring dan tiada niat lgsung untuk mnyinggung mana2 pihak… maka dgn ini sy ingin memohon seribu kemaafan sekiranya ada bahasa yg terkasar, tercarut dan sbgnyer...

: selamat berjalan :

Monday, March 7, 2011

|| u r getting to know me better ||


salam sume,

cubaan kau memujuk hati ku telah berjaya..hati ku telah dicuri semula..aku tau aku ego,tp aku buat semua ni demi hubungan ini..aku harap kau faham..dan ya! mmg kau semakin memhami aku, kau semakin mengerti perasaan ini..aku hanya mahukan masa...untuk aku mengubati hatiku yg luka ini...hari itu akan menjadi sejarah yg hitam dan xmungkin aku akn lupa sampai bila2..walau kau bukan sengaja, tp ak xmahu perkara itu berlaku sekali lagi, walau bila2 pun..tetapi aku sgt mengagumi ketabahan kau melayani kerenah aku yg keanak-anakan ni..mungkin itulah kekuatan hubungan ni..kau dengan ketabahan kau, aku dengan keegoan aku..mungkin satu hari nanti aku akan berada ditempat kau, tp aku selesa..ak bahagia punya kau disamping ku..

tq 4 everything dear..
<3<3>,< <3<3


this is from u for me..ur letter (really..miss ur letter like long time ago)
ubat batuk breacol,kanak2 okeyh(die ckp breacol tok org tua da abis,
kol 4.30pg kn mne nk carik)...its ok dear, i knoe u care bout me..
u know i'm sick (igtkan instinct kuat, tp ade org gtau)...>,<
tp aku berterima kasih kpd kamu2 yg menyatukan kita semula...
syg kamooo sume..~



u want to be sweet rite?? this is sweet enough dear...
ferrero rocher & fruit tree, manggo flavour..perfect!!
skarang, kedua2nya dah abis..aku bg pd mereka2 sorg satu...

tq dear..
everything is perfect..~

salam

4 comments:

muhammad kamal said...

thanks sayang sebab sume ni~~
i like your way to share it~

a z z a said...

alololooo~

*tuka mood,mcm katil aku jerk 2..hee~

ayune said...

haha,, aloh2~ manje sbnrnye mimie nie..hahha.... lega lihta kaw da berbaik semulaa~
sesungghnyer byk lagi yg perlu dilalui dlm kehidupan...

kawen cept2 xdela byk mslh mcm aku nti k hahah

mimi said...

hihihi...manje diam2 jer...xmau tunjuk2..lalala~ tp bila ak perlu menghargai pengorbanan die, ak akn beritahu satu dunia...hahaha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...