Assalamualaikum,

Terima kasih kerana sudi menyinggah di blog saya, disini sy ingin tekankn bhwa, cerita atau entry yg disediakan adalah sekadar untuk berkongsi bcoz sharing is caring dan tiada niat lgsung untuk mnyinggung mana2 pihak… maka dgn ini sy ingin memohon seribu kemaafan sekiranya ada bahasa yg terkasar, tercarut dan sbgnyer...

: selamat berjalan :

Thursday, June 9, 2011

|| twenty nine days left ||


hari ini, 8hb jun 2011..
tarikh ni mengingtkan aku tentang die..
termasuk harini, lg 29hari genap 4tahun ak dgn die..
siesly ak mmg xsngke hubungn ni akn menjangkau keusia nie..
klu da kawen, silap2 ank da 3 ke 4...tu, klu ade rezeki la...
tp ktorg smpai hari ni xde pape hbgn yg sah lg..
nth smpai bla la agknyer kn...
insyallah satu hari nnt, doa2kn la ye...

selama hampir 4 tahun ni, ak ckup kenal dgn die..
setiap tingkah laku die, ak tau pe die nk...
die seorang yang...

1. sgt sabar, tp dgn aku jer..

2. akn mrah sesorang tu bila die xbrlaku adil pada kau.

3. suke mengutuk org laen. itu ak sgt xske..

4. kuat minum air, klu bleh jug tu pon ko nk telan..

5. klu kau nk pape dr ak, ko mst akn bodek ak dlu. ish

6. sgt rajin ble kau suke wt bnde tuh.

7. xsuke diarah2, melainkn ak yg arah..hehe

8. sgt taat pd ibu kau. itu ak respect.

9. sgt marah ngn family kau terutamanya ayh kau sndri.

10. jenis yg xcepat mengalah klu kau ske bnde tuh.

11. slalu mengharap pd aku dlm keadaan2 tertntu..i hate dat.

12. ske ble kau bg perhatian spnuhnya pd aku.

13. sgt mengambil berat ttg aku.

14. xkuat cemburu, i like dat!!

15. percayakan ak 101%. btol kn??

16. pernah curang pd aku dah 2kali dh..

17. akn bersemangat tinggi klu ade org sokong kau..

18. kuat makan sgt2..skali mkn, tok 3kali mkn aku..

19. sgt manja bila kita berdua..

20. sgt ego ble dpn kawan kau.

21. sgt bercita2 tinggi, setinggi KLCC..

22. pasti balas jasa mereka yg pernah brjasa pd kau..

23. xromantik tau tak???

24. perangai kau sgt2 budak2 ok..bila nk matang nih??

25. slalu dgr ckp aku walau pe keadaan skali pon..

26. hidup kau penuh dgn hayalan..

27. suke gile anime2 nih...kanak2 kn..

28. lagu black metal selesa dihaluan tlinga kau..ish3...

29. xpernh mementingkan paras rupa.

30. berjaya menakluk jiwa aku dan menjadi buah hati aku..

cukup la ye, klu ade lg ak tmbh kemudian..
sory klu ade yg xbtol...
syg ko sgt2 lah!! <3

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...