Assalamualaikum,

Terima kasih kerana sudi menyinggah di blog saya, disini sy ingin tekankn bhwa, cerita atau entry yg disediakan adalah sekadar untuk berkongsi bcoz sharing is caring dan tiada niat lgsung untuk mnyinggung mana2 pihak… maka dgn ini sy ingin memohon seribu kemaafan sekiranya ada bahasa yg terkasar, tercarut dan sbgnyer...

: selamat berjalan :

Monday, May 24, 2010

?



askum...maafkan ak semua...hari ni ak terlalu rasa rendah diri kerana kekurangan diri ni...ak hampir ptus asa...namun ak harus tabah...aku tau bukan mudah untuk ak truskan sume nie...tp ni adalah jalan Nya..Dia telah menentukan segalanya...ak pasrah...ak terlalu lakut untuk berhadapan dengan dunia realiti..,knapa? sbb ak xmampu...ak xmmpu untuk berdiri sama tinggi dgn org lain...ak xsepandai abg emi, ak xsebijak abg ali, ak pon xsekreatif kak long..ak cume ssorg yg xberguna walau dlm apa jua situasi skalipun...ak xmampu tok puaskn hati sume org...ak xmampu nk membanggakan mak bapak ak krana mempunyai anak seperti ak...maafkan ak ayah, mak...anakmu ini telah gagal dgn diri nya sendiri...kawan2..ak tau korg slalu menyokong ak...tp ak xbrjaya tok buat korg bangga dgn ak...ak xmampu...hari ni, ak terasa terlalu lemah untuk berdiri...terlalu berat bibir ak tok mengukirkn senyuman...hilang semua semangat yg telah ak pupuk selama ni...sumenyer telah pergi meninggalkan ak...hanya yg tinggal sorg perempuan yg lemah, mudah menyerah kalah, cepat ptus asa...tp ak xmau semua tu! xmau! ak tau ak kuat...tp npe ak xmmpu melawan semua ni?! npe? ak sendiri xda jawapan nya...mungkin ak terlalu penat sehinggakan ak xbrdaya tok mengangkat kaki ku sendri...ak lemah....

maafkan ak semua...

4 comments:

NOIN said...

kelemahan kite boleh jadi kelebihan
take +ve
take from granted
jangan pandang semua kelemahan tu -ve
aku percaya mak ayah ko tak pnh marah or menyesal ngan kelemahan ko...
no body perfect mie..
semua orang ade kesulitan
yang penting kite berdepan ngan semua tu scra +ve..
it will be ok oneday =)
trust me

ieeda_dieeana said...

masih terlalu awal tuk merasa kan sume perasaan tu, berjuang dulu sehabis nye, kelemahan mu masih di peringkat awal, belum tersiar pun d dada akhbar... so.... chayok..30x..

Anonymous said...

dear syamimi..
saya selalu rasa itu..
tapi.. tahu sesuatu..
saya berpegang pada ini.. untuk saya kembali gagah..
jika saya sedih.. ada yang lebih menyedihkan.. jika saya gagal.. ada lagi diluar sana yg gagalnya lebih dari saya.. jika saya rasa saya lah paling hina.. mmg itulah saya disisi Tuhan.. Tp tahukah kamu di luar sana ade lgi yg dugaannya lebih tp masih mampu melemparkan senyuman.tabah nya mereka. Jadi saya perlu untuk jadi setabah mereka..

mimi said...

huhuhu...thanx 4 ur words wa...ak akn cuba jd setabah mereka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...